Díky své silné a svalntaté linii Thunderbird přímo vyzývá k vyjížďce na výlet. Nicméně má do sebe mnohem více, než dokáže zachytit zrak. Tento výrazně uznávaný motocykl byl americkým časopisem Cycle World vyhodnocen jako "Cruiser roku" a tím přepsal pravidla o tom, jak by se cruisery měly vyrábět. Perfektní manipulace a technická dokonalost Thunderbirdu přinesly Triumphu poprvé výbornou pověst v segmentu cruiserů. Thunderbird bere úsměv z tváře všem, kteří prohlašují, že se cruisery nedají ovládat. Thunderbird to vyvrací díky bezchybné maniupulaci, dynamice při akceleraci, ovládání i brždění. Chcete-li mít dostatečnou jistotu při brždění ve všech podmínkách, máte možnost zvolit verzi s ABS. Vybaven nejnovější řadovým dvouválcem T-16 1600cc má špičkový výkon, kroutící moment i ekonomické parametry, vlastnosti, které nebyly nikdy předtím ve třídě cruiserů běžné. Triumph nabízí kit na zvýšení objemu na 1700cc, čímž se zvýší výkon na 100bhp a kroutící moment na 165Nm. Triumph vybavil Thunderbird řadou více než 100 položek příslušenství, aby si jeho majitelé mohli vytvořit svoji verzi. Originální příslušenství ještě více vylepší styl tohoto vysoce oceňovaného motocyklu. Je skutečně tím motocyklem, na který jezdci cruiserů čekali. Triumph. Málá ukázka zvuku motoru ZDEMotorTyp: Kapalinou chlazený DOHC, řadový dvouválec, zážehový interval 270 stupňů PřevodySekundární převod: Ozubený řemen Části motorkyRám: Dvojitý z trubkové oceli RozměryDélka: 2340mm Technické údajeMaximální výkon: 86PS / 63kW při 4850 rpm BarvaPhantom Black, Pacific Blue / Fusion White, Aluminium Silver / Phantom Black, Cranberr Red/Phantom Black, Crystal White/Sapphire Blue/Blue Decals, Crystal White/Sapphire Blue/Red, White and Blue Decals
Triumph Thunderbird - podrobné představení ZDE Každý zařazení rychlostního stupně je hladké a uspokojivé. A s šesti stupni si můžete vychutnat uklidňující, hluboké, dunivé i nízké tóny na plný výkon i při vyšších rychlostech. První řemenové převody se objevily na Triumphu od roku 1922 a od té doby pevně zakořenily na silnicích. V souladu s očekáváním jezdců od cruserů inženýři nemohli odolat a vyvnuli zadní řemenový převod, jehož životnost je 3 x delší než standardní.
Vše co je v pohybu a v klidu je vyvážené. Dvojice předních disků přenáší zprávu z ruky ke kolu tak hladce a progresivně, že se jedná spíše o intuitivní, než o rozvážné brždění. A Ti, kteří hledají tu nejlepší kontrolu a klid na duši, mají možnost přidání ABS.
Zodpovídá za to, aby Vás motocykl více informoval o silnici, cestě a ve třídě patří k vedoucím ve funkčnosti. Na nádrži je velký rychloměr, integrovaný otáčkoměr, dva palubní počítače, které Vás informují o ujeté vzdálenosti a spotřebě paliva, vše v chromovaném provedení s unikátním logem Thunderbirdu. Sklo ukazatelů je čiré, aby ladilo s černo-bílým vzhledem a lze je vypnout pro případ, že byste se chtěli soustředit pouze na vychutnávání jízdy.
Nový Triumph Thunderbird je vybaven novým řadovým vodou chlazeným dvouválcem 1600cc/98. Otevřete škritící klapky a užijte si obrovského kroutícího momentu při nízkých otáčkách, protože chcete vypadnout bez křiku a plachtit bez mříží. Jezdit pomalu není zločin, hlavně z důvodu, aby ve vašem směru nevznikaly dlouhé závistivé pohledy.
Jděte do akce na sedle, které je pouhých 700 mm nad zemí. Ale jak by se očekávalo od Triumphu, tato nízká výška sedla, která patří nejnižším ve své třídě, není na úkor věci. Ať již cestujete s partnerem nebo samostatně, máte maximální pohodlí a nohama dosáhnete na zem. A když se vrátíte ke svému Thunderbirdu, můžete tak učinit s vědomím, že díky podlepeným švům pro extrémní voděodolnost,vás čeká pohodlná jízda i v lijáku.
Pérování je natolik pružné, abyste si mohli míli po míli hltat Tarmac s veškerým pohodlím a kontrolou, které požadujete. Triumph přináší na trh cruiserů na základě dlouholetého vývoje perfektně výkonné pérování. S nastavitelným zadním předpětím jste připraveni na jízdu ve dvou i na sólo.
|