All-rounder.Myslíme si, že to je perfektní all-rounder. Tiger se cítí jako doma v městské džungli i na otevřených silnicích. Vysoká jezdecká pozice Vám možňuje široký výhled, takže předjíždění je jednoduché i v dopravní špičce. Na dálnici si budete libovat nad svalnatým trojválcem o objemu 1055cc, který v kombinaci s výkonnými brzdami a vysoce specializovaným sportovním podvozkem udělá z jízdy opravdové potěšení. A na dlouhých cestách nezávisle na vzdálenosti oceníte ergonomicky tvarované sedlo a štítek. Palivová nádrž o objemu 20 litrů, kompletní přístrojové vybavení a volitený ABS systém mu ještě přidávají na praktičnosti. Stejně jako u ostatních Triumphů je pro Tiger dostupná široká škála příslušenství, pro splnění specifických potřeb jeho majitelů. Součástí jsou praktické položky jako jsou barevně sjedocený uzamykatelný kufr, vyhřívané rukojeti, cestovní sedla a další díly, které byly specielně vytvořeny pro individuální vzhled Tigeru.
Motor
Typ: Kapalinou chlazený, DOHC, řadový tříválec
Obsah: 1050cc
Válce: 79 x 71.4mm
Komprese: 12,0:1
Palivo: Vícebodové sekvenční vstřikování
Převody
Sekundární převod: Řetěz, X-kroužek
Spojka: V olejové lázni, vícelamelová
Převodovka: 6-ti stupňová
Části motorky
Rám: Z lehké slitiny, páteřový
Přední kolo: Litá hliníková kola 17 x 3.5in
Zadní kolo: Litá hliníková kola 17 x 5.5in
Přední pneumatika: 120/70 ZR 17
Zadní pneumatika: 180/ 55 ZR 17
Přední tlumič: 43mm upside down vidlice Showa s duálními pružinami a nastavitelnou tuhostí, 150mm zdvih
Zadní tlumič: Nastavitelný tlumič Showa Mono Shock, 150mm zdvih
Přední brzdy: 4 pistkové radiální čelisti Nissin na 320mm kotoučích (možnost model s ABS)
Zadní brzdy: 255mm kotouč, Nissin 2 pistková brzda (možnost model s ABS)
Rozměry
Délka: 2110mm
Šířka: 835mm
Výška: 1320mm
Výška sedla: 835mm
Rozvor: 1510mm
Poloměr otáčení: 23.2°/87,7mm
Suchá váha: 228kg
Velikost nádrže: 20 litrů
Technické údaje
Maximální výkon: 115PS / 85kW při 9400 rpm
Kroutící moment: 98Nm při 6250 rpm
Barva
Phantom Black, Crystal White
ABS systém Triumphu byl vyvinut, aby zvýšil kontrolu nad prudkým bržděním a funguje nezávisle na obou kolech. Nic neubírá na pocitech z řízení. Funguje na základě 100 výpočtů za sekundu, aby přesně vystihl moment, kdy může douít k zablokování kola a snaží se mu zabránit. Systém byl vyvinut specielně pro Tiger a je výsledkem mnoho měsíců trvajícího nastavování pro zajištění optimálního brzdného výkonu.
Silný motor vyloudí na Vaší tváří úsměv od ucha k uchu. Ohromující tříválcový plně vstřikovací motor o objemu 1050cc má dostatek kroutícího momentu i koní, aby s rezervou plně naložený uvezl dva cstující. Maximální výkon 115PS (113bhp)dosahuje při 9 400 ot./min. a kroucící moment 100Nm (74ft.lbf)při 6 250 ot./min..
Vysoká a široká řidítka jsou příjemná při řízení a umožňují perfektní kontrolu při manévrování městem i při jízdě na dálnici.
Štítek Tigeru poskytuje skvělou ochranu proti větru i na dlouhých cestách, aniž by bránil ve výhledu.
Komfortní, protorné a ergonomické sedlo Vám i spolujezdci zajišťuje maximální pohodlí a i po náročném dni se cítíte svěží.
Obrácené plně nastavitelné vidlice 43mm a zadní monoshock s nastavitelným předpětím jsou zárukou komfortní jízdy i na těch nejhorších silnicích a umožňují perfektní kontrolu, i když zvýšíte tempo.
|